innebandyorebro.blogg.se

Välkommen till denna nystartade innebandyblogg. Denna blogg kommer att främst fokusera på herrinnebandyn i Örebro Län. Läs och kommentera!

Välkommen hit!

Publicerad 2014-02-09 20:17:16 i Allmänt,

Efter att ha sökt runt på nätet har jag nu insett att Örebro saknar en innebandyblogg. Därför har jag tagit tillfället i akt att starta min egna blogg. Till att börja med kommer jag vara anonym, möjligtvis avslöjar jag min identitet vid ett senare tillfälle. Jag kommer först och främst att fokusera på herrinnebandyn i Örebro Län. Dvs. allt från toppstriden i divison tre till Örebro Innebandys kamp mot playoff till SSL.

Kommentarer

Postat av: LIBF # 21

Publicerad 2014-02-20 01:46:13

Grymt kul! kommer följas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela